Grafické návrhy kovářských výrobků z pohledu prodejnosti zákazníkům a úspěšné prezentace těchto návrhů.

Převedení výtvarného návrhu kovářských výrobků


Práce s katalogy - pozadí

Zvažte, zda je lepší ukázat zákazníkovi bránu ve studiovém prostředí, bez pozadí nebo bránu již namontovanou v reálu. Studiové obrázky většinou působí katalogově lépe, přiznáváte, že jde o katalog. U výrobků s reálným pozadím, pokud možno, ukazujte vlastní výrobky, u cizích uvádějte zdroje, případně místo nebo autora díla. Nesrovnávejte cizí díla s vlastními.

PRÁCE S KATALOGY – REÁLNÉ POZADÍ - SPRÁVNĚ.

PRÁCE S KATALOGY – REÁLNÉ POZADÍ - SPRÁVNĚ.

PRÁCE S KATALOGY – REÁLNÉ POZADÍ- SPRÁVNĚ.

PRÁCE S KATALOGY – REÁLNÉ POZADÍ- SPRÁVNĚ.

PRÁCE S KATALOGY – REÁLNÉ POZADÍ - SPRÁVNĚ.

PRÁCE S KATALOGY – REÁLNÉ POZADÍ - SPRÁVNĚ.

PRÁCE S KATALOGY – REÁLNÉ POZADÍ – LÉPE UKÁZAT FOTKU Z VLASTNÍ VÝROBY.

PRÁCE S KATALOGY – REÁLNÉ POZADÍ – LÉPE UKÁZAT FOTKU Z VLASTNÍ VÝROBY.


POKRAČOVAT V KURZU