Grafické návrhy kovářských výrobků z pohledu prodejnosti zákazníkům a úspěšné prezentace těchto návrhů.

Převedení výtvarného návrhu kovářských výrobků


Práce s katalogy - nevhodnost některých obrázků

Je velká nabídka počtu obrázků zobrazujících kovářské dílo, které je jiné, než zákazník bude chtít.

  • Neuvěřitelné: jsou práce, u kterých vám zákazník nemusí uvěřit, že jste dílo vyráběli natož, že jste schopni ho vyrobit. Jedná se například o složité barokní brány nebo o oplocení velkých zámeckých parků.
  • Nechtěné: jsou tvary, které se v našem regionu nepoužívají a zákazník je pravděpodobně nikdy nebude chtít, např. maurské a další východní styly.
  • Zjevně cizí: obrázky některých výrobků, které byste, zdánlivě, mohli vydávat za vlastní, ale dle pozadí je vidět, že jsou pořízeny např. v jižních zemích nebo v prostředí, které neodpovídá vašemu portfoliu odběratelů.
  • Historizující: není vhodné nabízet zákazníkům historizující zábradlí do současných prostor, zákazník nemusí mít jistotu, nejen že návrh bude vhodný, ale i že jste schopni toto vyrobit.
  • Některé styly kovářské práce jsou místně, nábožensky, případně jinak, nepřenositelné. Např. není vhodné používat některé arabské, čínské a jiné symboly, u kterých zcela přesně neznáme význam, nebo význam je v rozdílných kulturách zcela jiný, např. hinduistická svastika. Některé historické prvky byly např. používány pouze v kostelích a synagogách a jejich použití mimo tyto budovy není vhodné.

 

PRÁCE S KATALOGY – NEVHODNOST NĚKTERÝCH OBRÁZKŮ.

PRÁCE S KATALOGY – NEVHODNOST NĚKTERÝCH OBRÁZKŮ.

PRÁCE S KATALOGY – BARVA OBRÁZKŮ.

PRÁCE S KATALOGY – NEVHODNOST NĚKTERÝCH OBRÁZKŮ.

PRÁCE S KATALOGY – NEVHODNOST NĚKTERÝCH OBRÁZKŮ.

PRÁCE S KATALOGY – NEVHODNOST NĚKTERÝCH OBRÁZKŮ.

PRÁCE S KATALOGY – NEVHODNOST NĚKTERÝCH OBRÁZKŮ.

PRÁCE S KATALOGY – NEVHODNOST NĚKTERÝCH OBRÁZKŮ.

 


POKRAČOVAT V KURZU